2011. november 30., szerda

Divatos téli kabát, Takko-ban vásárolt!!! Akciós!! - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Eladó a képen látható, divatos téli kabát, idei kollekció, mely a Takko-ban lett vásárolva. Egyszer sem volt használva, az eredeti cimkéje van rajta. Szuper meleg!!! Mérete L-es van beleírva, de szerintem M-esnek is megfelelne, mert én is M-es méretű vagyok, de nekem is bőven jó, főleg ha télen alá akar valaki jobban öltözni, így egészen biztos elfér alatta a pulóver!
Eredeti ára: 13990Ft, mely a címkén is látható! Én akciósan adom most oda a feltüntetett árért!
Köszönöm hogy benéztél hozzám, bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, ha méret kellene, csak üzenj, és már mérem is a kért hosszt!
Postaköltséget pontosítunk vásárlás esetén!


Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-07 22:40
. Divatos téli kabát, Takko-ban vásárolt!!! Akciós!! - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése