2011. április 28., csütörtök

Trendi ezüst-arany divat táska, pakolós, lakk - Jelenlegi ára: 2 590 Ft


 
Üdvözöllek oldalamon,
az aukció tárgya ez a csodás csillogó arany-ezüst táska. Jó pakolós, bele tudtam gyömöszölni egy díszpárnát is. Egy nagy fakkja van, ezen belül egy nagy zippes tartó. A füle dupla, de behúzható, egy fülnek is. Így mérve körbe: 80 cm, ketté szedve logikusan 40 cm. 25*35 cm-es a táska, trendi a mostani divat szerint foltvarrott.
Elegáns, ritka és egyedi. Egy külföldi utazás alkalmával vettem, őszintén szólva hazafelé volt nálam, újnak mondható. Az én sportos stílusomhoz ilyen elegáns táska nem való, így megválnék tőle.
A kikiáltási árnál nem adnám olcsóbban, hisz erekjeként vettem egy külföldi nyaraláskor, nem kevés euróért.
Anyaga szerintem műbőr, de van tartása, megjelenése.
Szép fényes színe van, de nem hibás! CSUPÁN a vaku visszatükröz. Két oldalt is hordható, az egyik a foltvarrt, a másik az ezüst.
Lorenz márkájú olasz divattatyó.
Nézd meg a többi termékem is, van anyák napi kagyló láncom is, ami igazán rendkívüli ajándék lehet!
Sikeres aukciót kívánok!
 
 


Jelenlegi ára: 2 590 Ft

Az aukció vége: 2011-05-02 20:41
. Trendi ezüst-arany divat táska, pakolós, lakk - Jelenlegi ára: 2 590 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése